2016. január 4., hétfő

Esiiik a hóóóó :* :D

Huhh.. hát a mai nap fénypontja h esett a hóóóó !! ^^ Így, január 4.én először... Én tökre sajnálom h decemberben sose havazik már... viszlát fehér karácsony :((  Viszont most kezdődik a sí szezon :) Remélem azért szoktatok menni síelni, ahogyan majd én is nem sokára;) Vagy ha oda nem is akkor legalább korcsolyázni! Ezek nélkül nem igazi a tél:D
Nem tudom nektek h telt az első napotok, de én írtam egy kémia tz-t... szóval igen... sztem ez mindent elmond..
A szilvesztert a barátaimmal töltöttem , és megnéztük a Kört :DD Tök vicces volt, mert az egyikőjük irtóra félt, de még a teljesen átlagos jeleneteknél is amikor pl. a csaj bemegy a szobájába... de itt tényleg nem volt semmi, meg te is tudtad h nem lesz ijesztő... na mind1 :D aztán miután végig néztük visszatekertem ahhoz a részhez ahol az egyik emberke meghal és a fejét mutatják... tudjátok,az amikor a székben ül:D  (azt hiszem ezzel nem árultam el olyan sokat) na hát itt teljesen kiakadt, és mondta h kapcsoljunk már el :D de azért még úgy hagytam 10 percig ;) Viszont reggeeel (khmm inkább délben) mikor felkeltem elkezdett vérezni az orrom :DD Hát azért nem úgy mint a filmben:D Szóval azóta ezzel szívatjuk egymást  "7 nap", vagyis most már csak 3 :D
És amúgy ki mit kapott karácsonyra? Én írtam egy nagy listát tele könyvekkel, de nem vett meg belőle senki egyet sem ... úgy h most könyv hiányban szenvedek. :(( Már kinéztem egy csomót, csak hát ahhoz money is kell :D De majd nyáron dolgozok és akkor begyűjtök egy csomót :*
A jó hír h sikerült betennem egy chatet, ha itt most nem is olyan fontos a másik blogomhoz már kellett úgy h most virul a fejem :D
Jó étvágyat a vacsorához, már aki most eszi, és építsetek jóó nagy hóembereket :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése